Ahad, 17 April 2011

Bikers Masuk Kampus: UniKL Autoshow 2011 (MSI Kulim)

Program rasmi yang paling dekat yang aku join setakat ni..MSI Kulim jer. Ni program campur..maksud aku bukan grup Kawa saja. Macam-macam ada..dah nama Auto Show.

Sebab apa aku join? Dekat, penyertaan free, percuma t-shirt, makan & minum, parking khas dan boleh jumpa rakan-rakan. Dan yang pasti..boleh tengok 'racun'..hehehe. Itu saja cerita aku untuk program ni. So, layan gambor.

R1 sapolah ni takdo side mirror.

Fenin tengok motor.

Ha...Belek jangan tak belek.

Chopper pun ada.

Meriah!

Semakin ramai.

Marshal.

Geram aku tengok R1.

Apalah yang dibelek tu...

Sym Corner.

Lebih hebat dari Transformers. Kereta ni boleh transform jadi Supermarket. Hebat dak??

Juara antara juara.

Video Sym Bikers buat demo masa event ni.

0 comments:

Catat Ulasan

ADS