Jumaat, 29 Julai 2011

TTS Makan Malam di Stadium Darul Aman

Selepas solat Maghrib, aku gerak ke Alor Star untuk TTS dengan beberapa Ninjarian dari Utara ni..Penang, Sungai Petani dan Jitra. Ramai juga yang sanggup turun malam ni..kes Abang Mail nak open table..menu SATE!

Aku kebetulan balik Perlis..moto Ninja plak masuk workshop. So, aku drive ke sana. Menggagau jugak aku cari kedai makan tu. Stadium dah sampai...tapi, stadium bukannya kicik..mau bertawaf aku. Dapat call Abang Mail..alhamdulillah, sampai jugak aku.

Semua bersandar lepas kenyang. Chip open topik spare part.

Jackal, Si Kacak, Mad@m dan Abang Mail (tuan rumah).

Panas enjin..dah nak balik.

Sempat belek ekzos.

 On the bike!

 
Snap ramai-ramai. Macam-macam pose.

Time ni jugak, kami ambil kesempatan untuk bermaafan dan ucap selamat berpuasa. Jutaan terima kasih untuk Abang Mail @ Cikgu Mail yang sudi open table. Semoga terus dimurahkan rezeki..insyaAllah. Aku sampai rumah dalam jam 1.00 pagi jugak lah. Selepas solat Isyak, Zzzzzz...

0 comments:

Catat Ulasan

ADS